måndag 23 november 2009

Sedan sist

Ja hej hopp. Här är jag igen.

Blir inte så mkt bloggande som ni givetvis märkt men jag trodde att jag skulle ha mer att skriva om. Eller det har jag men det var svårt att få ner. Sen orkar jag inte älta allt heller. Det är för jobbigt. Känns som att jag inte kommer framåt. Och det är ju dit jag vill.

Jag hade en alldeles underbar födelsedagshelg förra helgen. Kunde inte blivit bättre. Var väll ett litet missöde men det är förlåtet.

Den här helgen var också jättefin, det är väll till helgen jag lever upp. Är trött på allt annat. Kind of.

För inte så länge sen så var det en som ringde på och ville sälja encyklopedier av nån sort. Visst skitbra men nej tack. Internet fungerar utmärkt för mig och andra låneböcker med.

Men hur kom han in? Han fråga mig efter portkoden sen. Men nej den ger jag inte ut. Förmodligen var det väll nån som släppte in honom. Sicken nöt.

Ne nu kaffe och göra det sista, sen tar jag kväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar