onsdag 31 mars 2010

Egotripp

Jag har skaffat mig en mac. På denna mac finns det någonting som heter photobooth. Där datorn just tar kort när man trycker på avlösaren. Istället för att gå in i ett booth så kan man ta vart som helst Fiffigt va?

För det kan man ju inte med en kamera. Nejnej. Det här är the real stuff.

Det här kan jag tycka är roligt. Och ett fascinerande fenomen i sig. Jag tar kort när jag känner mig fin/ful eller när jag är på ett flamsigt humör. I min mapp har jag nu ett antal kort där jag poserar.

Herregud. Det finns något som gör att jag dras till mitt lilla booth. Jag har inte lagt upp bilderna och kommer väll inte göra det heller men det finns ändå ett kanske.

Aja.

Har just bakat men vete (get it?) tusan om det blev så bra. Men jag har en plan B redan klar för mig. Så ja, det ska nog lösa sig.

Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar