måndag 15 mars 2010

Energi.

Ja energi. Lustigt att ha sådan på en måndag.

Men den har jag. Jag tvättar, vårstädar och tycker att det är ett någorlunda bra nöje.

Är det solenergi jag fått? Jag vet inte men gillar det starkt. Solen skiner och bara andas in balkongluft är det bästa.

Från att ha balkongdörren stängd för det mesta hela vintern, står den nu på vid gavel. Det börjar bli vår hörrni.

Min kompis fyller år idag men hon är bortrest. Så jag har ordnat en liten överraskning till när hon kommer hem. Oh vad spännande. Hade helst varit där för att se minen men det kan jag tyvärr inte. Jag hoppas att hon gillar den. Inget stort men ett litet uppvaktande ändå.

Nu när jag dammade, blev jag så trött på inredningen, så nu ska det här bytas och fräschas upp.

Vårstämning. Oh vad jag längtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar